Zrušenie potreby overiť zaručený certifikát u notára pre portal.gov.sk

Schválený
Opis problému: 

Pre registráciu certifikátu zaručeného elektronického podpisu na portal.gov.sk je potrebné ho vložiť do systému, overiť notárom, a poslať poštou.
Podľa platnej legislatívy, je zaručený elektronický podpis rovnocenný k notársky overenému podpisu.

Návrh riešenia: 

Navrhujem zrušiť potrebu overiť znovu podpis u notára a posielať to poštou.
Resp. iba podpísať ten prvý dokument a tým by bol certifikát napojený na účet na portal.gov.sk.

Oblasť legislatívy: 
O Verejná správa a obrana

Komentáre

Tak pre informáciu, náklady na tú notársku zápisnicu sú ďalších 33 eur čo je potrebné vykonať ak niekto chce podať zmenu na orsr, plus poštovné a čas ktorý tým človek zabije.
Ak by tento proces nebolo treba vykonať, notári prídu o zisk z jednej notárskej zápisinice, budú viac dostupný pre riešenie iných vecí, rýchlosť zápisu do orsr sa zníži, a ľudia budú žiť spokojnejší život

Tento nezmysel - overovanie elektronického podpisu u notára formou zápisnice - od polovice minulého roka neplatí a NOTÁRI to veľmi dobre vedia. Žiaľ ani jeden Vám nepovie, že to už nie je potrebné - a preto som sa tiež stal obeťou ich chamtivosti!!!
Svoje tvrdenie viem na požiadanie zdokladovať listom z Úradu vlády

Pridať komentár

Plain text

  • Nie sú dovolené žiadne HTML značky.
  • Webové a e-mailové adresy sú automaticky zmenené na odkazy.
  • Riadky a odstavce sa zalomia automaticky.
CAPTCHA
Bezpečnostná otázka (kvôli spamom). Vyriešte jednoduchú matematickú rovnicu a výsledok napíšte do prázdneho políčka.
deväť plus = 13
Vyriešte matematickú otázku a výsledok zapíšte v číselnom formáte.