Zrušenie potreby overiť zaručený certifikát u notára pre portal.gov.sk
Opis problému:
Pre registráciu certifikátu zaručeného elektronického podpisu na portal.gov.sk je potrebné ho vložiť do systému, overiť notárom, a poslať poštou.
Podľa platnej legislatívy, je zaručený elektronický podpis rovnocenný k notársky overenému podpisu.
Návrh riešenia:
Navrhujem zrušiť potrebu overiť znovu podpis u notára a posielať to poštou.
Resp. iba podpísať ten prvý dokument a tým by bol certifikát napojený na účet na portal.gov.sk.
Oblasť legislatívy:
O Verejná správa a obrana
Komentáre
Ľudovít Scholtz (bez overenia)
3 apríl, 2013 - 16:57
Trvalý odkaz
Ďalšie info
Tak pre informáciu, náklady na tú notársku zápisnicu sú ďalších 33 eur čo je potrebné vykonať ak niekto chce podať zmenu na orsr, plus poštovné a čas ktorý tým človek zabije.
Ak by tento proces nebolo treba vykonať, notári prídu o zisk z jednej notárskej zápisinice, budú viac dostupný pre riešenie iných vecí, rýchlosť zápisu do orsr sa zníži, a ľudia budú žiť spokojnejší život
Juraj Z. (bez overenia)
4 apríl, 2013 - 10:50
Trvalý odkaz
Tento nezmysel - overovanie
Tento nezmysel - overovanie elektronického podpisu u notára formou zápisnice - od polovice minulého roka neplatí a NOTÁRI to veľmi dobre vedia. Žiaľ ani jeden Vám nepovie, že to už nie je potrebné - a preto som sa tiež stal obeťou ich chamtivosti!!!
Svoje tvrdenie viem na požiadanie zdokladovať listom z Úradu vlády
Pridať komentár