Pridať komentár

Autorske "vypalnictvo", ako sa ludovo tento problem nazyva, dviha mandle podnikatelom vo vsetkych prevadzkach. Stav ma podobnu charakteristiku, ako napr. problematika stravnych listkov - prisposobenie legislativy na mieru preferencnej skupine, resp. vytvorenie umeleho biznisu pre tuto skupinu (emitenti gastrolistkov, vybercovia autorskych poplatkov) na zaklade prijatia preferencnej legislativy.
Najcistejsim riesenim by bolo, aby sa z raz legalne zakupenej hudby neodvadzali uz ziadne dalsie poplatky, pokial audiovizualny obsah nie je primarnou podnikatelskou cinnostou (radio, TV). Do restauracie predsa nikto nechodi pocuvat hudbu, ludia sa tam chodia najest, do hotela sa chodia vyspat, do obchodu nakupit - je nezmysel hodnotit posudzovat hudbu v takychto prevadzkach ako verejne sirenie diela.

Plain text

  • Nie sú dovolené žiadne HTML značky.
  • Webové a e-mailové adresy sú automaticky zmenené na odkazy.
  • Riadky a odstavce sa zalomia automaticky.
CAPTCHA
Bezpečnostná otázka (kvôli spamom). Vyriešte jednoduchú matematickú rovnicu a výsledok napíšte do prázdneho políčka.
osem plus = 13
Vyriešte matematickú otázku a výsledok zapíšte v číselnom formáte.