No ja to už robím takto so zaručeným elektronickým podpisom asi 2-3 roky, a zatial som nemal problém že by sa v hociakej firme ktorú podávam stratili nejaké dokumenty.
Stačí si vytlačiť jeden jednostránkový dokument, zájsť na daňový úrad a oni to aktivujú.
Možno by nebolo odveci tento proces ešte zjednodušiť keďže ZEP sa používa aj na právne účely, obsauhje rodné číslo, v ORSR majú rodné číslo konateľov, tak že by sa to iba podpísalo elektronicky a bolo by. Prípadne ak by konateľ podpísal elektronicky dokument delegujúci zástupcu ktorý by to podpisoval, to by tiež nebolo odveci. Aj keď to by ešte museli v ORSR trochu vyspieť a namiesto textu Koná v mene spoločnosti by tam mohli dať nejaký kód aby sa zistilo či je potrebný podpis viacerých alebo nie.
Zaručený elektronický podpis
No ja to už robím takto so zaručeným elektronickým podpisom asi 2-3 roky, a zatial som nemal problém že by sa v hociakej firme ktorú podávam stratili nejaké dokumenty.
Stačí si vytlačiť jeden jednostránkový dokument, zájsť na daňový úrad a oni to aktivujú.
Možno by nebolo odveci tento proces ešte zjednodušiť keďže ZEP sa používa aj na právne účely, obsauhje rodné číslo, v ORSR majú rodné číslo konateľov, tak že by sa to iba podpísalo elektronicky a bolo by. Prípadne ak by konateľ podpísal elektronicky dokument delegujúci zástupcu ktorý by to podpisoval, to by tiež nebolo odveci. Aj keď to by ešte museli v ORSR trochu vyspieť a namiesto textu Koná v mene spoločnosti by tam mohli dať nejaký kód aby sa zistilo či je potrebný podpis viacerých alebo nie.