Pridať komentár

No ja to už robím takto so zaručeným elektronickým podpisom asi 2-3 roky, a zatial som nemal problém že by sa v hociakej firme ktorú podávam stratili nejaké dokumenty.
Stačí si vytlačiť jeden jednostránkový dokument, zájsť na daňový úrad a oni to aktivujú.
Možno by nebolo odveci tento proces ešte zjednodušiť keďže ZEP sa používa aj na právne účely, obsauhje rodné číslo, v ORSR majú rodné číslo konateľov, tak že by sa to iba podpísalo elektronicky a bolo by. Prípadne ak by konateľ podpísal elektronicky dokument delegujúci zástupcu ktorý by to podpisoval, to by tiež nebolo odveci. Aj keď to by ešte museli v ORSR trochu vyspieť a namiesto textu Koná v mene spoločnosti by tam mohli dať nejaký kód aby sa zistilo či je potrebný podpis viacerých alebo nie.

Plain text

  • Nie sú dovolené žiadne HTML značky.
  • Webové a e-mailové adresy sú automaticky zmenené na odkazy.
  • Riadky a odstavce sa zalomia automaticky.
CAPTCHA
Bezpečnostná otázka (kvôli spamom). Vyriešte jednoduchú matematickú rovnicu a výsledok napíšte do prázdneho políčka.
štyri plus päť =
Vyriešte matematickú otázku a výsledok zapíšte v číselnom formáte.