Pridať komentár

Ja navrhujem: PREDÁVAJTE KVALITU ! Riešiť reklamáciu pri 20 €-vých topánkach po roku a pol od zakúpenia nie je skutočne na mieste. Nízka cena, nízka životnosť. Ale v prípade drahších položiek, napr. treková obuv, je podľa mňa nehorázne, aby sa na 100 eurovom tovare prejavili nedostatky kvality materiálu už po roku, a po tejto dobe s tým zákazník môže ísť tak na lampáreň. Každý si veľmi dobre zváži či vrazí 25 € do posudku, alebo priplatí 50 € a má nové topánky a nestráca čas s otáznou vecou. O čom je prosím Vás 24-mesačná záručná lehota, ak má zákazník utrpieť nejakú ujmu v prípade, že sa ide domáhať práva na kvalitný tovar, ktorý by v istej cenovej relácii mal byť skutočne kvalitný ???

Plain text

  • Nie sú dovolené žiadne HTML značky.
  • Webové a e-mailové adresy sú automaticky zmenené na odkazy.
  • Riadky a odstavce sa zalomia automaticky.
CAPTCHA
Bezpečnostná otázka (kvôli spamom). Vyriešte jednoduchú matematickú rovnicu a výsledok napíšte do prázdneho políčka.
mínus 5 = 3
Vyriešte matematickú otázku a výsledok zapíšte v číselnom formáte.